środa, 13 listopada 2013

Ślubnie i fioletowo - czyli moje klimaty ;)

Wracając, postanowiłam poodwiedzać kilka miejsc w celu małego rozeznania :)
Urzekło mnie zdjęcie fioletowego ślubu na blogu Kwiat Dolnośląski z cyklu Wtorkowe inspiracje :)


Co prawda mój ślub fioletowy nie był, ale taka sceneria bardzo dobrze mi się kojarzy.
Tak się składa, że zalega mi zdjęcie kartki którą robiłam na ślub pary z datą identyczną jak moja :)
Fiolet jest jednym z moich ulubionych kolorów więc chyba nie ma lepszej okazji na opublikowanie tej pracy jak właśnie ta ;)






Pozdrawiam ciepło :)
Kathy 

3 komentarze:

  1. Podoba mi się Twój ślub w fiolecie.
    Dziękuje za udział we wtorkowych inspiracjach kolorem w Kwiecie Dolnośląskim

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio ślubne klimaty bardzo mnie poruszają. Jest bardzo, bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń